Návrh marketingové komunikační strategie firmy na Instagramu – Bc. Denisa Karlová
Bc. Denisa Karlová
Diplomová práce
Návrh marketingové komunikační strategie firmy na Instagramu
Proposal of Marketing Communication Strategy of the Company on Instagram
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na marketingovou komunikační strategii na sociální síti Instagram. Zaměřuje se na tvorbu, hodnocení a optimalizaci komunikační strategie. Instagram je velice populárním marketingovým nástrojem dnešní doby a vyznačuje se soustavně a dynamicky měnícím se prostředím. V dnešní době již existuje několik zaručených postupů a faktů, které dokážou firemní komunikaci na Instagramu …víceAbstract:
The thesis deals with marketing communication on the social network Instagram. Thesis focuses on the optimization, development, and evaluation of the communication strategy. Instagram is popular marketing tool nowadays and is typical by its constantly and dynamically changing environment. Today, there are already several guaranteed approaches and facts, that can effectively support communication of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jitka Burešová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Karlová, Denisa. Návrh marketingové komunikační strategie firmy na Instagramu. Liberec, 2021. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Marketing a mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Online marketingová strategie vybraného podniku
Eliška Konečná -
Návrh online marketingové strategie firmy s ohledem na etické aspekty
Ladislav Hanek -
Marketingová strategie využívání online komunikačních kanálů Ústřední knihovny Filozofické fakulty Masarykovy univerzity
Anna Cheblokova -
Online marketing kulturního sektoru. Návrh online marketingové strategie vybraného divadla
Olga Havlíčková -
Online marketingová strategie vybraného podniku
Sára Molíková -
Online marketingová strategie vybraného podniku
Barbora Dědourková -
Online marketingová strategie sociální sítě LinkedIn pro B2B
Lukáš Peteráč -
Online marketingová strategie start-upu
Gabriela Jánová
Název
Vložil
Vloženo
Práva