Zefektivnění on-line marketingových nástrojů konkrétní instituce – Bc. Edita Koňárková
Bc. Edita Koňárková
Diplomová práce
Zefektivnění on-line marketingových nástrojů konkrétní instituce
Streamlining online marketing tools specific institutions
Anotace:
Předmětem diplomové práce je zefektivnění on-line marketingových nástrojů společnosti EUROFORM a.s. Práce se skládá ze tří částí a to teoretické, praktické a návrhové. Objasnění možnosti postupu je úkolem teoretické části, tyto postupy jsou aplikovány v praktické části. Úkolem části praktické je zhodnotit situaci společnosti v oblasti marketingových komunikací především on-line marketingu. S pomocí …víceAbstract:
The subject of this thesis is to streamline online marketing tools company EUROFORM Inc. The work consists of three parts: the theoretical, practical and design. Clarification advancement opportunities is the task of the theoretical part, these procedures are applied in the practical part. The task of the practical part is to evaluate the situation of the company in the field of marketing communications …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/hhryi/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2016
- Vedoucí: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Josef Zapletal
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Communication Mix of Specified Company
Martina Adamcová -
Communication mix analysis focused on customers satisfaction Teilo Engineering Ltd. \nl{} (Analýza komunikačního mixu zaměřena na spokojenost zákazníků Teilo Engineering Ltd.)
Patrik ROUPA -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Rostislav Alka -
Inbound marketing in the Communication Mix at the Faculty of Informatics
Ján Struhár -
The Development and Influence of Internet Trade On the Economy
Haolun Li -
Online Activism: The Internet as a Tool for Social Change in the Context of the United States
Pavla Němečková