Přímá volba prezidenta v ČR a volební strategie kandidátů ve druhém kole – Gabriela Gronychová
Gabriela Gronychová
Bakalářská práce
Přímá volba prezidenta v ČR a volební strategie kandidátů ve druhém kole
The direct Presidential election in the Czech Republic and the electoral strategy of the candidates in the second round
Anotace:
Bakalářská práce na téma "Přímá volba prezidenta v ČR a volební strategie kandidátů ve druhém kole," má za cíl zmapovat volební strategie Karla Schwarzenberga a Miloše Zemana v první přímé volbě prezidenta v roce 2013. Dále pak zhodnotit adekvátnost použitých metod a jejich působení na voliče. V teoretické části je popisována problematika politických kampaní a strategií, v empirické části se práce …víceAbstract:
The Bechelor thesis "The direct Presidential election in the Czech Republic and the electoral strategy of the candidates in the second round," aims to survey election strategy of Karel Schwarzenberg and Milos Zeman in the first direct presidential election in 2013. Furthermore, to evaluate the adequacy of used methods and their impact on voters. The theoretical part describes political campaigns and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 9. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/64677
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2013
- Vedoucí: Karel Müller
- Oponent: Petr Vymětal
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/64677
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Politologie / Politologie
Práce na příbuzné téma
-
Politický marketing v mezinárodních vztazích
Zuzana Viglaská -
Politický marketing při první přímé volbě prezidenta České republiky
Petra Šantorová -
Politický marketing a politické výzkumy jako jeden z hlavních nástrojů politického marketingu
Lucie Zdrhová -
Politický marketing v české politice
Jakub Gorgol -
Politický marketing víťazov a porazených - medzinárodná komparácia
Lucia Szabóová -
Politický marketing včetně projektové studie
Martin Rusilo -
Politický marketing
Lukáš Jíra -
Politický marketing v ČR na příkladu vybrané předvolební kampaně 2017
Petr Kolář