Využití postupů badatelsky orientované výuky předmětu Výchova ke zdraví – Jana ČEPOVÁ
Jana ČEPOVÁ
Bachelor's thesis
Využití postupů badatelsky orientované výuky předmětu Výchova ke zdraví
The use of methods of the inquiry-based instruction in the teaching of Health Education
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá návrhy postupů a jejich využitím při vedení badatelsky orientované výuky, která je propojena s učivem Výchovy ke zdraví. Jedná se o přípravu několika vyučovacích jednotek a materiálů pro pedagogy. V teoretické části je popsána charakteristika badatelsky orientované výuky, poté role učitele a žáka, výhody a nevýhody badatelské výuky, fáze bádání, postupy k realizaci vlastního …viacAbstract:
This bachelor's thesis deals with the design of procedures and their use in inquiry-based learning, which is connected with the teaching of health education. This involves the preparation of lessons and materials for both pupils and teachers. The theoretical part describes the characteristics of inquiry-based learning, then the role of teacher and student, the advantages and disadvantages of inquiry …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2021
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Bc. Martina Matějíček Rozsypalová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ČEPOVÁ, Jana. Využití postupů badatelsky orientované výuky předmětu Výchova ke zdraví. Ostrava, 2021. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / odbor:
Specialization - Pedagogy / 3-ped-vkz-12
Práce na příbuzné téma
-
Badatelsky orientovaná výuka ve fyzice na ZŠ
Monika Nováková -
Badatelsky orientovaná výuka v mateřské škole na příkladu environmentálního tématu tání ledovců
Eliška Pavlíčková -
Badatelsky orientovaná výuka s využitím modulů
Jana Širůčková -
Návrh badatelsky orientované výuky se zaměřením na pohybové systémy člověka a antropometrii na základních školách pomocí metody CLIL
Tereza PÁTROVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka a její uplatnění při výuce technického předmětu
Lenka PROCHÁZKOVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka technických témat na 1. stupni ZŠ
Lucie KAŠPAROVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka robotiky
Patrik KLOFÁČ -
Badatelsky orientované úlohy pro chemii
Leoš Sáblík