Jana ČEPOVÁ

Bakalářská práce

Využití postupů badatelsky orientované výuky předmětu Výchova ke zdraví

The use of methods of the inquiry-based instruction in the teaching of Health Education
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá návrhy postupů a jejich využitím při vedení badatelsky orientované výuky, která je propojena s učivem Výchovy ke zdraví. Jedná se o přípravu několika vyučovacích jednotek a materiálů pro pedagogy. V teoretické části je popsána charakteristika badatelsky orientované výuky, poté role učitele a žáka, výhody a nevýhody badatelské výuky, fáze bádání, postupy k realizaci vlastního …více
Abstract:
This bachelor's thesis deals with the design of procedures and their use in inquiry-based learning, which is connected with the teaching of health education. This involves the preparation of lessons and materials for both pupils and teachers. The theoretical part describes the characteristics of inquiry-based learning, then the role of teacher and student, the advantages and disadvantages of inquiry …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Bc. Martina Matějíček Rozsypalová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ČEPOVÁ, Jana. Využití postupů badatelsky orientované výuky předmětu Výchova ke zdraví. Ostrava, 2021. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakulta

OSTRAVSKÁ UNIVERZITA

Pedagogická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogika - Výchova ke zdraví se zaměřením na vzdělávání