Tatiana Kočerginová

Master's thesis

Proces prípravy a uvádzanie nových výrobkov firmy L'Oréal na zahraničné trhy (na príklade vybranej značky)

Proces přípravy a zavádění nových výrobků firmy L´Oréal na zahraniční trhy (na příkladu vybrané značky)
Abstract:
Diplomová práce popisuje a analyzuje proces zavádění přípravků značky Matrix Total Results na český, slovenský a maďarský trh. Teoretická část rozebírá životní cyklus výrobku, marketingový výzkum a marketingový mix. V analytické části je konkrétní opis navržené strategie a procesu zavádění přípravků. Závěrem je vlastní analýza strategie a naplnění cílů.
Abstract:
Master thesis describes and analyzes the process of launching new producs of Matrx Total Results brand on czech, slovak and hungarian market. Theoretical part describes product life cycle, marketing research and marketing mix. Analytical part describes in detail prepared marketing strategy and launch process. In conclusion is an own analysis of strategy and goals fulfillment.
Abstract:
Diplomová práca popisuje a analyzuje proces uvedenia prípravkov značky Matrix Total Results na český, slovenský a maďarský trh. Teoretická časť rozoberá životný cyklus výrobku, marketingový výskum a marketingový mix. V analytickej časti je konkrétny opis navrhnutej marketingovej stratégie a procesu uvedenia prípravkov. Záverom je vlastná analýza stratégie a naplnenia cieľov.
 
 
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 9. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 9. 2012
  • Supervisor: Miroslava Zamykalová
  • Reader: Bianka Kolomijcová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/33424