Marketingová analýza nástrojov komunikačného mixu vybranej finančnej ištitúcie a ich vnímanie klientmi – Bc. Michal Matula
Bc. Michal Matula
Bakalářská práce
Marketingová analýza nástrojov komunikačného mixu vybranej finančnej ištitúcie a ich vnímanie klientmi
Marketing analysis of communication mix tools of selected financial institution and its perceptions of clients
Abstract:
Subject of bachelor thesis Marketing analysis of devices by communication mix of choosen financial institution and its clients‘ perception was to clarify words such as marketing communications, its process and gist, communication mix and its devices. Bachelor thesis consists of 3 chapters. The first part explains what the marketing communications and its process is. The second part explains what the …víceAbstract:
Cieľom bakalárskej práce s názvom Marketingová analýza nástrojov komunikačného mixu vybranej finančnej inštitúcie a ich vnímanie klientmi, bolo ozrejmiť si pojmy ako napr. marketingová komunikácia, jej proces a podstata, komunikačný mix a jeho nástroje. Bakalárska práca pozostáva z 3 kapitol. V prvej kapitole sme sa venovali marketingovej komunikácii a jej procesom. V druhej časti sme rozoberali komunikačný …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 3. 2011
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/b4frq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2010
- Vedoucí: Ing. Eva Poliačiková, PhD.
- Oponent: Ing. Oto Košík, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MATULA, Michal. \textit{Marketingová analýza nástrojov komunikačného mixu vybranej finančnej ištitúcie a ich vnímanie klientmi}. Online. Bakalářská práce. Praha: AMBIS - vysoká škola, a. s., Bankovní institut vysoká škola SK. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/ypwr6y/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bankovní institut vysoká škola SKBakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management
Práce na příbuzné téma
-
Muž a žena v procese marketingovej komunikácie vnímanie rodových diferencií a ich využitie
Silvia Krenická -
Návrh marketingovej komunikácie vo vybranom ubytovacom zariadení
Natália Dadejová -
Projekt marketingovej komunikacie v organizácii Kysucké pekárne, a. s.
Róbert MARIŇÁK -
Webové stránky školy ako súčasť marketingovej komunikácie
Katarína Vankušová -
Určenie a implementácia archetypálnej identity značky Alizé do marketingovej stratégie a komunikácie.
Luciána Čvirková -
Návrh marketingovej stratégie a komunikácie pre internetový obchod s numizmatikou
Matúš Kaleta -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Evaluation of Digital Marketing Communication
Rushik Rameshkumar Patel