Vliv edukace na žáky s těžkým mentálním postižením a souběžným postižením více vadami – Bc. Hana Dyntarová
Bc. Hana Dyntarová
Diplomová práce
Vliv edukace na žáky s těžkým mentálním postižením a souběžným postižením více vadami
Influence of education on the children with mental and severe disabilities
Anotace:
Diplomová práce pojednává o žácích s těžkým mentálním postižením a souběžným postižením více vadami, o jejich vzdělávání a využití speciálních metod a terapií doplňující edukační proces. V praktické části je analyzován proces vzdělávání doplněný o kasuistiky žáků s těžkým mentálním postižením a souběžným postižením více vadamiAbstract:
The diploma thesis deals about students with severe mental disability and concurrent of multiple disabilities, about their education and utilization of special methods and therapy complementing the educational process. In the practical part the process of education is analyzed, which is accompanied by the case reports of pupils with severe mental disability and concurrent of multiple disabilities.Klíčová slova
Klíčová slova žák s těžkým mentálním postižením a souběžným postižením více vadami rámcový vzdělávací program školní vzdělávací program individuální vzdělávací plán speciální terapie a metody. Key words pupil with severe mental disability and multiple disabilities framework educational program school educational program individual educational plan special therapy and methods.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/l7a1i/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 5. 2010
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Lucie Procházková, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele
Práce na příbuzné téma
-
Léčebně-rehabilitační plán a postup u pacienta s cervikální dystonií a zavedenou hlubokou mozkovou stimulací
Kristýna Lapčíková -
Diagnostika a terapie amblyopie v dětské populaci
Kateřina Dobšíková -
Povědomí logopedů a spánkových center o možnosti využití myofunkční terapie jako terapie obstrukční spánkové apnoe v ČR
Karolína ČERVINKOVÁ -
Léčebně-rehabilitační plán a postup u pacienta s traumatickým postižením kolenního kloubu a nestabilním kolenem
Tereza Junková -
Výukové metody u žáků s ADHD
Irena Kořínková -
Alternativní metody v péči a podpoře o děti se souběžným postižením více vadami
Blanka Palacká -
Využití projektové metody v rámci edukace žáků v základní škole praktické
Helena Bartoňová -
Oceňování podniku - porovnání likvidační a výnosové metody
Jolana Holakovská