Analýza nákupního chování na slevových portálech – Sára Koňaříková
Sára Koňaříková
Bakalářská práce
Analýza nákupního chování na slevových portálech
Analysing Consumer Behaviour on the On-line Group Buying Servers
Anotace:
Cílem bakalářské práce bylo analyzovat nákupního chování na slevových portálech a následné nastínění typologie zákazníků. Tento druh nákupu je velice oblíben mezi zákazníky, protože zde najdou celoročně slevu na různé produkty a služby. Pokud oblíbenost slevových portálů má růst, je nutné neustále monitorovat potřeby a požadavky zákazníků a přizpůsobit se jim. Byla zvolena metoda elektronického dotazování …víceAbstract:
The aim of thesis was to analyze purchase behavior on the on-line group buying servers and then outline a typology of users. This kind of shopping is very popular among customers because they can find there discounts on various products and services year-round. If the popularity of on-line group buying servers is to be able to grow, it is necessary to constantly monitor needs and demands of customers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2014
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/102477
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2014
- Vedoucí: Pavlína Pawlasová
- Oponent: Sandra Vítková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Fenomén hromadného nakupování se slevou v ČR
Jitka Majstrová -
Vliv věrnostních programů na spotřebitelské chování na trhu módy
Huda Abdulla -
Jazyk a spotřebitelské chování: Ekonomické rozhodování u vzorku bilingválních spotřebitelů
Renata Kosíková -
On-line marketing hokejového klubu HC ČSOB Pojišťovna Pardubice, a.s.
Iveta Sixtová -
Efektivní uplatnění PPC systémů v on-line marketingu
Kristýna Svobodová -
Důležitost on-line marketingu v marketingovém mixu firmy
Jiří Šebek -
On-line marketing v softwarové společnosti
Jindřich Nygrin -
Advertising in Google AdWords as a Part of On-line Marketing
Vadim Kryuchkov