Problém klasifikace a třídění v marketingových sdělení – Ing. Mariia Kindra
Ing. Mariia Kindra
Diplomová práce
Problém klasifikace a třídění v marketingových sdělení
The problem of classification in marketing communications
Anotace:
Tato práce se zabývá problémem klasifikace a třídění v marketingu. V marketingu je možné se s tříděním a klasifikací setkat zejména v obchodech. Nakupování je běžnou součástí lidského života a obchodníci chtějí, aby lidé utráceli co nejvíce. Z tohoto důvodu se zboží v obchodech třídí podle určitých kritérií. Hlavním cílem diplomové práce je popsat, jakým způsobem se pracuje s tříděním a klasifikací …víceAbstract:
This work deals with the problem of classification and sorting in marketing. In marketing, it is possible to meet with sorting and classification, especially in stores. Shopping is a common part of human life, and marketers want people to spend as much as possible. For this reason, goods in shops are sorted according to certain criteria. The main goal of the diploma thesis is to describe how to work …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/r01f9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2021
- Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Oponent: Ing. Martin Švehla
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Podpora prodeje pivovaru Kocour Varnsdorf, s. r. o.
Lenka Marie SLOVÁKOVÁ -
Srovnání vlivu reklamy a podpory prodeje na výši obratu u zvolené firmy
Hana Dominová -
Test a implementace marketingové kampaně pro neziskovou organizaci
Marek Hoza -
Analysis of new retail business formats & Development Strategy Analysis of Yonghui Superstores new retail business
Xin Yao Lu -
Retail development 4.0
Yang Yang -
Customer perception of retail marketing strategies
Bishal Debbarma -
Fúze v travel retail
Daniela Rakušanová -
Portfolio Optimization for Retail Investor from China
Youzhen Wu