Ing. Mariia Kindra

Diplomová práce

Problém klasifikace a třídění v marketingových sdělení

The problem of classification in marketing communications
Anotace:
Tato práce se zabývá problémem klasifikace a třídění v marketingu. V marketingu je možné se s tříděním a klasifikací setkat zejména v obchodech. Nakupování je běžnou součástí lidského života a obchodníci chtějí, aby lidé utráceli co nejvíce. Z tohoto důvodu se zboží v obchodech třídí podle určitých kritérií. Hlavním cílem diplomové práce je popsat, jakým způsobem se pracuje s tříděním a klasifikací …více
Abstract:
This work deals with the problem of classification and sorting in marketing. In marketing, it is possible to meet with sorting and classification, especially in stores. Shopping is a common part of human life, and marketers want people to spend as much as possible. For this reason, goods in shops are sorted according to certain criteria. The main goal of the diploma thesis is to describe how to work …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2021
  • Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
  • Oponent: Ing. Martin Švehla

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace