Ing. Mariia Kindra

Master's thesis

Problém klasifikace a třídění v marketingových sdělení

The problem of classification in marketing communications
Abstract:
Tato práce se zabývá problémem klasifikace a třídění v marketingu. V marketingu je možné se s tříděním a klasifikací setkat zejména v obchodech. Nakupování je běžnou součástí lidského života a obchodníci chtějí, aby lidé utráceli co nejvíce. Z tohoto důvodu se zboží v obchodech třídí podle určitých kritérií. Hlavním cílem diplomové práce je popsat, jakým způsobem se pracuje s tříděním a klasifikací …more
Abstract:
This work deals with the problem of classification and sorting in marketing. In marketing, it is possible to meet with sorting and classification, especially in stores. Shopping is a common part of human life, and marketers want people to spend as much as possible. For this reason, goods in shops are sorted according to certain criteria. The main goal of the diploma thesis is to describe how to work …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2021
  • Supervisor: prof. Ing. František Zich, DrSc.
  • Reader: Ing. Martin Švehla

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní