Problém klasifikace a třídění v marketingových sdělení – Ing. Mariia Kindra
Ing. Mariia Kindra
Master's thesis
Problém klasifikace a třídění v marketingových sdělení
The problem of classification in marketing communications
Abstract:
Tato práce se zabývá problémem klasifikace a třídění v marketingu. V marketingu je možné se s tříděním a klasifikací setkat zejména v obchodech. Nakupování je běžnou součástí lidského života a obchodníci chtějí, aby lidé utráceli co nejvíce. Z tohoto důvodu se zboží v obchodech třídí podle určitých kritérií. Hlavním cílem diplomové práce je popsat, jakým způsobem se pracuje s tříděním a klasifikací …moreAbstract:
This work deals with the problem of classification and sorting in marketing. In marketing, it is possible to meet with sorting and classification, especially in stores. Shopping is a common part of human life, and marketers want people to spend as much as possible. For this reason, goods in shops are sorted according to certain criteria. The main goal of the diploma thesis is to describe how to work …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2020
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/r01f9/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2021
- Supervisor: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Reader: Ing. Martin Švehla
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Podpora prodeje pivovaru Kocour Varnsdorf, s. r. o.
Lenka Marie SLOVÁKOVÁ -
Srovnání vlivu reklamy a podpory prodeje na výši obratu u zvolené firmy
Hana Dominová -
Test a implementace marketingové kampaně pro neziskovou organizaci
Marek Hoza -
Analysis of new retail business formats & Development Strategy Analysis of Yonghui Superstores new retail business
Xin Yao Lu -
Retail development 4.0
Yang Yang -
Customer perception of retail marketing strategies
Bishal Debbarma -
Fúze v travel retail
Daniela Rakušanová -
Portfolio Optimization for Retail Investor from China
Youzhen Wu