Integrace handicapovaných dětí do běžných škol. – Bc. Daniela MARYÁŠOVÁ
Bc. Daniela MARYÁŠOVÁ
Bakalářská práce
Integrace handicapovaných dětí do běžných škol.
Integration of the handicapped pupils to basic school
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o problematice integrace handicapovaných dětí do běžných škol. Teoretická část charakterizuje pojem integrace, dále nastiňuje problematiku dítěte s postižením. Z důvodu zaměření praktické části, jsem se také zabývala oblastí verbální a neverbální komunikace. Cílem praktické části bylo zjistit, jaké jsou přístupy žáků na ZŠ k handicapované spolužačce, zda vnímají handicapovanou …víceAbstract:
This dissertation deals with problems of the integration of disabled children to common schools. I specified the idea of the integration in general and outlined problems of disabled children in the theoretical part of the dissertation. Because of the intention of the practical part I also dealt with the verbal and nonverbal part of communication. The aim of the practical part was to find attitudes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2008
Identifikátor:
7871
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2008
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MARYÁŠOVÁ, Daniela. Integrace handicapovaných dětí do běžných škol.. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 23. 05. 2008
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Problémy komunikace ve školním prostředí
Kamila FOLTYNOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Verbální a neverbální komunikace dětí batolecího období a předškolního věku
Izabela Varga -
Rozvoj verbální komunikace u dětí předškolního věku
Miloslava Kašťáková -
Možnosti hodnocení komunikace u dětí s PAS v předškolním věku
Anna VITÁSKOVÁ -
Sociální konstrukce práce sociálních pracovníků s pozitivními emocemi ve vzájemném vztahu s rodiči s tělesným postižením
Blanka Sigmundová -
Sociální práce s rodinnými systémy s dětmi s postižením
Petra Březovská -
Využití prvků terapií při práci s rodinami s dětmi s postižením sluchu
Hana JINDROVÁ