Online marketingová komunikace zvolené značky v segmentu kávy – Zuzana Morkesová
Zuzana Morkesová
Bakalářská práce
Online marketingová komunikace zvolené značky v segmentu kávy
Online Marketing Communication of the Selected Brand in the Coffee Segment
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje tématu marketingové komunikace zaměřené na zvýšení prodejů v segmentu výběrové kávy. Konkrétně se jedná o komunikaci daného e-shopu, který sídlí v Brně. Předmětem této práce je analýza současného stavu a zároveň zjištění preferencí v rámci cílové skupiny zákazníků a spotřebitelů. Teoretická část se soustředí na trh s kávou a jeho současný stav, dále pak na spotřebitelské …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on the topic of marketing communication aimed at increasing sales in the segment of specialty coffee. Specifically, it concerns the communication of the e-shop, which is located in Brno. The subject of this thesis is the analysis of the current state of affairs and the identification of preferences within the target group of customers and consumers. The theoretical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Morkesová, Zuzana. Online marketingová komunikace zvolené značky v segmentu kávy. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vliv pandemie na spotřebitelské chování v hotelnictví
Zuzana Nešetřilová -
Spotřebitelské chování
Jan Popovský -
Spotřebitelské chování vybrané národnosti v cestovním ruchu při návštěvě ČR
Pavla Janošková -
Spotřebitelské chování
Martina Dvořáčková -
Spotřebitelské chování
Matthias Nazarčuk -
Online recenze a jejich účinky na spotřebitelské chování
Ivana Dubišarová -
Vliv reklamy na spotřebitelské chování.
Michaela Pafčugová -
Spotřebitelské chování
Lenka Vilímková