Aneta Kolínská

Bakalářská práce

Marketingová strategie společnosti Imperial Tobacco CR, s.r.o.

The marketing strategy of Imperial Tobacoo CR, s. r. o.
Anotace:
Předmětem bakalářské práce ,,Marketingová strategie společnosti Imperial Tobacco CR, s. r. o." je analýza a zhodnocení jak základního poslání a vize společnosti s dlouhodobým strategickým záměrem, tak cílů a strategií konkrétně v oblasti marketingu. V první, teoretické části se věnuji celému strategickému řídícímu procesu a strategickému marketingovému procesu firmy a vysvětluji jednotlivé pojmy a …více
Abstract:
Subject of this bachelor thesis titled "The marketing strategy of Imperial Tobacco CR, s. r. o." is an analysis of the fundamental idea and vision of the company and its long-term strategic plan together with its marketing goals and strategies. The first theoretical part covers the strategic management process and the process of strategic marketing and explains the concepts, terms and relations between …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 12. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 6. 2011
  • Vedoucí: Oldřich Vávra
  • Oponent: Vladimír Nousek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/28172