Marketingová strategie společnosti Imperial Tobacco CR, s.r.o. – Aneta Kolínská
Aneta Kolínská
Bakalářská práce
Marketingová strategie společnosti Imperial Tobacco CR, s.r.o.
The marketing strategy of Imperial Tobacoo CR, s. r. o.
Anotace:
Předmětem bakalářské práce ,,Marketingová strategie společnosti Imperial Tobacco CR, s. r. o." je analýza a zhodnocení jak základního poslání a vize společnosti s dlouhodobým strategickým záměrem, tak cílů a strategií konkrétně v oblasti marketingu. V první, teoretické části se věnuji celému strategickému řídícímu procesu a strategickému marketingovému procesu firmy a vysvětluji jednotlivé pojmy a …víceAbstract:
Subject of this bachelor thesis titled "The marketing strategy of Imperial Tobacco CR, s. r. o." is an analysis of the fundamental idea and vision of the company and its long-term strategic plan together with its marketing goals and strategies. The first theoretical part covers the strategic management process and the process of strategic marketing and explains the concepts, terms and relations between …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 12. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/28172
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 6. 2011
- Vedoucí: Oldřich Vávra
- Oponent: Vladimír Nousek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/28172
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Marketing communication strategy and plan for the newly introduced service.
Šárka Issa -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová