Pavla Slezáková
Bachelor's thesis
Marketingový mix v podniku
The Marketing Mix of a Company
Abstract:
Předmětem bakalářské práce je provedení analýzy současného marketingového mixu vybraného výrobního podniku a navrhnutí modifikace jeho strategií. Práce je zpracována v podmínkách malé společnosti vyrábějící entomologické pomůcky. První část bakalářské práce definuje základní teoretická východiska marketingu se zaměřením na marketingové plánování a na jednotlivé nástroje a strategie marketingového mixu …moreAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to analyze a contemporary marketing mix of a selected production company and to suggest a modification of its strategies. The thesis follows conditions of a small company that produces entomological equipment. The first part of the bachelor thesis defines fundamental theoretical concepts of marketing with focus on marketing planning and on individual instruments and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2015
Accessible from:: 7. 5. 2015
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Otakar Ungerman, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Slezáková, Pavla. Marketingový mix v podniku. Liberec, 2015. bakalářská práce (Bc.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.5.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 7. 5. 2015 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration
Theses on a related topic
-
Marketingový mix společnosti Voženílek pracovní ochranné pomůcky, s.r.o.
Martina Koutňáková -
Marketingový mix společnosti Voženílek pracovní ochranné pomůcky, s.r.o.
Martina Koutňáková -
Situační analýza - důležitý krok pro tvorbu strategie
Marek Oubrecht -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sandra Jaroňová -
Marketingová strategie cestovního ruchu pro kambodžskou provincii Kampot
Petr Odstrčil -
Návrh marketingové strategie Tanečního klubu pod záštitou Střediska volného času Juventus
Jessica Gryczová -
Návrh marketingové strategie pro firmu JMchef s.r.o.
Martina Šebečková -
Komunikační strategie vybrané neziskové organizace
Petra Zelinková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights