Pavla Slezáková
Bakalářská práce
Marketingový mix v podniku
The Marketing Mix of a Company
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je provedení analýzy současného marketingového mixu vybraného výrobního podniku a navrhnutí modifikace jeho strategií. Práce je zpracována v podmínkách malé společnosti vyrábějící entomologické pomůcky. První část bakalářské práce definuje základní teoretická východiska marketingu se zaměřením na marketingové plánování a na jednotlivé nástroje a strategie marketingového mixu …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to analyze a contemporary marketing mix of a selected production company and to suggest a modification of its strategies. The thesis follows conditions of a small company that produces entomological equipment. The first part of the bachelor thesis defines fundamental theoretical concepts of marketing with focus on marketing planning and on individual instruments and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2015
Zveřejnit od: 7. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Otakar Ungerman, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Slezáková, Pavla. Marketingový mix v podniku. Liberec, 2015. bakalářská práce (Bc.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.5.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 7. 5. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakultaTECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix společnosti Voženílek pracovní ochranné pomůcky, s.r.o.
Martina Koutňáková -
Marketingový mix společnosti Voženílek pracovní ochranné pomůcky, s.r.o.
Martina Koutňáková -
Situační analýza - důležitý krok pro tvorbu strategie
Marek Oubrecht -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sandra Jaroňová -
Marketingová strategie cestovního ruchu pro kambodžskou provincii Kampot
Petr Odstrčil -
Návrh marketingové strategie Tanečního klubu pod záštitou Střediska volného času Juventus
Jessica Gryczová -
Návrh marketingové strategie pro firmu JMchef s.r.o.
Martina Šebečková -
Komunikační strategie vybrané neziskové organizace
Petra Zelinková
Název
Vložil
Vloženo
Práva