Bc. Jana Česánková

Diplomová práce

Vývoj a zavedení nové pivní značky Pardál na lokální trh

The development and introduction of new beer brand Pardál to the local market
Anotace:
Tato diplomová práce analyzuje vznik nové pivní značky Pardál pro nižší a střední cenový segment a její zavedení na regionální, jihočeský trh. První část se zaměřuje na teoretické poznatky z oblasti marketingového plánování, segmentace cílové skupiny a tržního umístění produktu. Zároveň analyzuje vývoj značky, definici nástrojů komunikačního mixu a vyhodnocení úspěšnosti zavedení nového produktu. V …více
Abstract:
This thesis analyzes the development of a new beer brand Pardál, for the low-to-middle price point segment, as well as its implementation in the regional, South Bohemian market. The first section of the thesis focuses on the theoretical knowledge of marketing planning, segmentation of the target group and product placement. Additionally, it examines the brand development, defines various communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2013
  • Vedoucí: JUDr. Petr Majerik
  • Oponent: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní