Vývoj a zavedení nové pivní značky Pardál na lokální trh – Bc. Jana Česánková
Bc. Jana Česánková
Diplomová práce
Vývoj a zavedení nové pivní značky Pardál na lokální trh
The development and introduction of new beer brand Pardál to the local market
Anotace:
Tato diplomová práce analyzuje vznik nové pivní značky Pardál pro nižší a střední cenový segment a její zavedení na regionální, jihočeský trh. První část se zaměřuje na teoretické poznatky z oblasti marketingového plánování, segmentace cílové skupiny a tržního umístění produktu. Zároveň analyzuje vývoj značky, definici nástrojů komunikačního mixu a vyhodnocení úspěšnosti zavedení nového produktu. V …víceAbstract:
This thesis analyzes the development of a new beer brand Pardál, for the low-to-middle price point segment, as well as its implementation in the regional, South Bohemian market. The first section of the thesis focuses on the theoretical knowledge of marketing planning, segmentation of the target group and product placement. Additionally, it examines the brand development, defines various communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/v0xea/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2013
- Vedoucí: JUDr. Petr Majerik
- Oponent: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Export firmy Budějovický Budvar za koronavirové krize v roce 2020
Oliver Pánek -
Finanční analýza podniku Budějovický Budvar, n.p.
Mariya Kamysheva -
Ocenění podniku Budějovický Budvar, n.p.
David Vencl -
Strategická analýza společnosti Budějovický Budvar, národní podnik
Ivan Buchelnikov -
Porovnání vnímání značek světlého ležáku Pilsner Urquell a Budějovický Budvar
Michal Šálený -
Business Valuation - Budweiser Budvar, National Corporation
Václav Holeček -
Průzkum trhu zaměřený na kvalitu piva firmy Budějovický BUDVAR
Lenka Natálie Ryšavá -
Ocenění podniku Budějovický Budvar, n.p.
Růžena Nedvědová