Řízení vztahů s klíčovými zákazníky – Bc. Jan Šnajdr
Bc. Jan Šnajdr
Diplomová práce
Řízení vztahů s klíčovými zákazníky
Key Customer Relationship Management (KCRM)
Anotace:
Tato diplomová práce pojednává o problematice řízení vztahů s klíčovými zákazníky. Cílem práce je popsat teoretická východiska této koncepce a navrhnout efektivnější realizaci řízení vztahů s klíčovými zákazníky v reálném prostředí obchodní společnosti. Práce se zabývá vznikem koncepce řízení vztahů s klíčovými zákazníky a zaměřuje se na její přínosy, rizika a zdroje. V rámci návrhu efektivnější realizace …víceAbstract:
The thesis concerns of key customer relationship management. The aim of the thesis is to introduce the theoretical basis of this concept and propose more effective implementation of key customer relationship management in real environment of trading company. The thesis considers the evolution of this concept and introduces its benefits, risks and sources. The proposal of more effective implementation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/d333n/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2012
- Vedoucí: Ing. Zdeněk Čapek
- Oponent: Ing. Josef Bajer, M.Sc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship as a Key for Modern Marketing Companies
Knoel Sotomayor -
Customer relationship as a key for modern marketing companies
Diana Khakimova -
Key account management Jednání a péče o klíčového zákazníka
Barbora Prášková -
Analýza Key Account Managementu ve vybrané společnosti.
Alice Veverková -
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
Jak uspět ve výběrovém řízení na pozici Key Account Managera
Petra Stárková -
IMPLEMENTATION OF MODERN TRENDS IN CRM SYSTEM OF SELECTED PHARMACEUTICAL COMPANY
Valeriya Dmitricheva -
Integrace dat a analýza použitelnosti CRM systému Salesforce v neziskovém prostředí
Dominik Brázdil