Bc. Jan Šnajdr

Diplomová práce

Řízení vztahů s klíčovými zákazníky

Key Customer Relationship Management (KCRM)
Anotace:
Tato diplomová práce pojednává o problematice řízení vztahů s klíčovými zákazníky. Cílem práce je popsat teoretická východiska této koncepce a navrhnout efektivnější realizaci řízení vztahů s klíčovými zákazníky v reálném prostředí obchodní společnosti. Práce se zabývá vznikem koncepce řízení vztahů s klíčovými zákazníky a zaměřuje se na její přínosy, rizika a zdroje. V rámci návrhu efektivnější realizace …více
Abstract:
The thesis concerns of key customer relationship management. The aim of the thesis is to introduce the theoretical basis of this concept and propose more effective implementation of key customer relationship management in real environment of trading company. The thesis considers the evolution of this concept and introduces its benefits, risks and sources. The proposal of more effective implementation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2012
  • Vedoucí: Ing. Zdeněk Čapek
  • Oponent: Ing. Josef Bajer, M.Sc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS