Bc. Jan Šnajdr

Master's thesis

Řízení vztahů s klíčovými zákazníky

Key Customer Relationship Management (KCRM)
Abstract:
Tato diplomová práce pojednává o problematice řízení vztahů s klíčovými zákazníky. Cílem práce je popsat teoretická východiska této koncepce a navrhnout efektivnější realizaci řízení vztahů s klíčovými zákazníky v reálném prostředí obchodní společnosti. Práce se zabývá vznikem koncepce řízení vztahů s klíčovými zákazníky a zaměřuje se na její přínosy, rizika a zdroje. V rámci návrhu efektivnější realizace …more
Abstract:
The thesis concerns of key customer relationship management. The aim of the thesis is to introduce the theoretical basis of this concept and propose more effective implementation of key customer relationship management in real environment of trading company. The thesis considers the evolution of this concept and introduces its benefits, risks and sources. The proposal of more effective implementation …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2012
  • Supervisor: Ing. Zdeněk Čapek
  • Reader: Ing. Josef Bajer, M.Sc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS