Bc. Kateřina Kaderková

Master's thesis

Návrh marketingové strategie Gynekologicko - porodnické kliniky FN Brno

Concept of marketing strategies in the Clinic of gynecology and obstetrics, University hospital in Brno
Anotácia:
Diplomová práce je zaměřena na rozvoj marketingové strategie kliniky. Na základě analýzy současného stavu marketingu jsou definovány problémové oblasti a navržena nová marketingová strategie směřující ke zkvalitnění služeb a zefektivnění činnosti kliniky.
Abstract:
The thesis is focused on the development of marketing strategy of the clinic. Based on the analysis of the current state of marketing, problematic areas are defined and new marketing strategies, aimed at improvement of the services and higher efficiency of the running of the clinic, proposed.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 5. 2011
  • Vedúci: prof. MUDr. Pavel Ventruba, DrSc.
  • Oponent: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting

Sting academy

Master programme / odbor:
Economy and Management / Business Economy and Management