Marketingové komunikace Komerční banky v porovnání s francouzskou bankou Société Générale – Štěpánka ŠVÉDOVÁ
Štěpánka ŠVÉDOVÁ
Bachelor's thesis
Marketingové komunikace Komerční banky v porovnání s francouzskou bankou Société Générale
Marketing communication of Komerční banka in comparaison with french bank Société Génerale
Abstract:
Cílem této práce je provést komparaci marketingových komunikací Komerční banky a.s. a Société Génerale. Tento cíl by nemohl být splněn bez podmínky sekundárního cíle, kterým byla analýza a komparace produktů a poskytovaných služeb v bankovní instituci v ČR Komerční banka, a.s. s mateřskou společností Société Générale ve Francii. Obou cílů bylo dosaženo pomocí marketingového výzkumu na půdě Obchodní …moreAbstract:
Bachelor's thesis named "Marketing communication of Komerční banka in comparaison with French bank Société Génerale'' is focused on marketing communication in a specific way of financial institutions market. In the first part are defined teoretical aspects of examinated issue focused on creation of effective marketing strategy and theory of marketing and communication mix of financial institutions …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 11. 2017
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Jaroslava Kubátová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠVÉDOVÁ, Štěpánka. \textit{Marketingové komunikace Komerční banky v porovnání s francouzskou bankou Société Générale}. Online. Bachelor's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Arts. 2017. Available from: https://theses.cz/id/yr7peg/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠVÉDOVÁ, Štěpánka. Marketingové komunikace Komerční banky v porovnání s francouzskou bankou Société Générale. Olomouc, 2017. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Philology / French oriented on applied economics
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace vybrané finanční instituce
Adéla Krygelová -
Marketingová komunikace vybrané finanční instituce
Aneta Königová -
Finanční gramotnost jako nástroj marketingové komunikace
Aleksei Belozertcev -
Úloha marketingové komunikace ve finanční instituci
Liya Gvichiani -
Využití marketingové komunikace při fúzi finančních společností
Zygmunt Grudziński -
Marketingová komunikace společnosti
Spilko Spilko
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights