Marketingové komunikace Komerční banky v porovnání s francouzskou bankou Société Générale – Štěpánka ŠVÉDOVÁ
Štěpánka ŠVÉDOVÁ
Bachelor's thesis
Marketingové komunikace Komerční banky v porovnání s francouzskou bankou Société Générale
Marketing communication of Komerční banka in comparaison with french bank Société Génerale
Anotácia:
Cílem této práce je provést komparaci marketingových komunikací Komerční banky a.s. a Société Génerale. Tento cíl by nemohl být splněn bez podmínky sekundárního cíle, kterým byla analýza a komparace produktů a poskytovaných služeb v bankovní instituci v ČR Komerční banka, a.s. s mateřskou společností Société Générale ve Francii. Obou cílů bylo dosaženo pomocí marketingového výzkumu na půdě Obchodní …viacAbstract:
Bachelor's thesis named "Marketing communication of Komerční banka in comparaison with French bank Société Génerale'' is focused on marketing communication in a specific way of financial institutions market. In the first part are defined teoretical aspects of examinated issue focused on creation of effective marketing strategy and theory of marketing and communication mix of financial institutions …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 11. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Ing. Jaroslava Kubátová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠVÉDOVÁ, Štěpánka. \textit{Marketingové komunikace Komerční banky v porovnání s francouzskou bankou Société Générale}. Online. Bakalárska práca. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Faculty of Arts. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/yr7peg/.
Jak správně citovat práci
ŠVÉDOVÁ, Štěpánka. Marketingové komunikace Komerční banky v porovnání s francouzskou bankou Société Générale. Olomouc, 2017. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
Philology / French oriented on applied economics
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace vybrané finanční instituce
Adéla Krygelová -
Marketingová komunikace vybrané finanční instituce
Aneta Königová -
Finanční gramotnost jako nástroj marketingové komunikace
Aleksei Belozertcev -
Úloha marketingové komunikace ve finanční instituci
Liya Gvichiani -
Využití marketingové komunikace při fúzi finančních společností
Zygmunt Grudziński -
Marketingová komunikace společnosti
Spilko Spilko
Názov
Vložil
Vložené
Práva