Fonemické uvědomění u žáků na prvním stupni základní školy – Terezie LEŠČINSKÁ
Terezie LEŠČINSKÁ
Bakalářská práce
Fonemické uvědomění u žáků na prvním stupni základní školy
Phonemic awareness of primary school pupils
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá fonemickým uvědoměním u žáků na prvním stupni základní školy. Práce je rozdělena část teoretickou a praktickou. Teoretická část se věnuje fonologickým procesům, sluchovému vnímání a charakteristice období mladšího školního věku ? kognitivnímu vývoji. V praktické části je blíže popsán průběh a výsledky vyšetření úrovně fonemického uvědomění, které bylo provedeno na ve vybraných …víceAbstract:
This thesis deals with phonemic awareness of pupils from primary school. The work is diveded into theoretical and practical part. The theoretical part is dedicated to phonological trials, auditory perception and charakteristik period young school age ? cognitive development. In the practical part there is more detailed description of progress and results of phonemic awareness, which was carried out …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 12. 2012
Zveřejnit od: 5. 12. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 1. 2013
- Vedoucí: PhDr. Renata Mlčáková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LEŠČINSKÁ, Terezie. Fonemické uvědomění u žáků na prvním stupni základní školy. Olomouc, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 5.12.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 5. 12. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika předškolního věku
Práce na příbuzné téma
-
Foneticko-fonologická jazyková rovina u dětí v běžné mateřské škole a její rozvoj
Hana Nováková -
Rozvoj foneticko-fonologické jazykové roviny u dětí běžné mateřské školy
Ivana Hrochová -
Rozvoj foneticko-fonologické roviny u dětí mladšího školního věku se sluchovým postižením
Lucie Potužáková -
Rozvoj komunikace u dětí předškolního věku se sluchovým postižením s důrazem na foneticko-fonologickou rovinu
Kamila Havlíková -
Foneticko-fonologická jazyková rovina žáků prvních tříd běžných základních škol z pohledu třídních učitelů
Petra Srbová -
Foneticko-fonologická kompetence u žáků s narušenou komunikační schopností ve výuce anglického jazyka
Adéla Vaňková -
Souvislosti narušení komunikační schopnosti žáků ve foneticko-fonologické jazykové rovině a hyperkinetické poruchy u žáků prvních ročníků základní školy.
Monika SVOBODOVÁ FRIŠOVÁ -
Možnosti rozvoje foneticko-fonologické roviny u dítěte s vývojovou dysfázií
Martina Snopová
Název
Vložil
Vloženo
Práva