Bc. Martina PÁNKOVÁ

Diplomová práce

Historie výuky geometrie 11-15letých žáků

Geometric education of pupils aged 11-15 and its history
Anotace:
Cílem předložené práce je zmapování výuky geometrie 11-15letých žáků od Tereziánských reforem až do současnosti, na území nynější ČR. Na začátku práce jsou rozebrány vzdělávací systémy v daném období. V další kapitole jsou uvedeny osnovy, metody výuky a používané pomůcky na konkrétních typech škol. Následuje stručné shrnutí současné výuky geometrie a její porovnání s již zmapovanými obdobími. Práce …více
Abstract:
The aim of this study is to map the teaching of geometry of pupils from 11 to 15 years old, from Theresian reforms to the present, on the area of the Czech Republic. At the beginnig of work, the educational systems in the given period are analyzed. The next chapter introduces outlines, teaching methods and various aids used for specific types of schools. The following part of the thesis briefly summarizes …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2018
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Martina Kašparová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

PÁNKOVÁ, Martina. Historie výuky geometrie 11-15letých žáků. Plzeň, 2018. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/