Podpora poznávání českého jazyka u žáků s odlišným mateřským jazykem na 1. stupni základní školy – Michaela Kozlová
Michaela Kozlová
Master's thesis
Podpora poznávání českého jazyka u žáků s odlišným mateřským jazykem na 1. stupni základní školy
Support for Learning the Czech Language for Pupils with Different Mother Languages in Primary Education
Abstract:
Předkládaná diplomová práce se zabývá podporou poznávání českého jazyka u žáků s odlišným mateřským jazykem. Teoretická část sumarizuje poznatky o tématu žák s odlišným mateřským jazykem, jeho adaptaci na český jazyk a začleňování do nového školního prostředí. Cílem empirické části bylo zjistit, jak učitelé pracují v hodinách českého jazyka s žáky s odlišným mateřským jazykem. Tato zjištění se opírají …moreAbstract:
The presented thesis deals with the support of Czech language cognition in pupils with different mother language. The theoretical part summarizes the knowledge about the topic of pupil with different mother language, its adaptation to the Czech language and integration into the new school environment. The empirical part aimed to determine how teachers work in Czech language lessons with pupils with …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2023
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOZLOVÁ, Michaela. \textit{Podpora poznávání českého jazyka u žáků s odlišným mateřským jazykem na 1. stupni základní školy}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Humanities. 2023. Available from: https://theses.cz/id/yrlm2r/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kozlová, Michaela. Podpora poznávání českého jazyka u žáků s odlišným mateřským jazykem na 1. stupni základní školy . Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / field:
Teacher Training for Primary Schools / Lower Primary School Teacher Training
Theses on a related topic
-
Role podpůrných opatření v procesu adaptace žáka s PAS na základní školu
Dominika Dvořáková -
Adaptace žáků s chronickým onemocněním na základní škole speciální
Jana Bartošková -
Adaptace literárního textu pro žáky s odlišným mateřským jazykem ve věku od 11 do 15 let
Veronika Tinková -
Podpora adaptace žáků s poruchou autistického spektra ve školní třídě
Dominika OPLETALOVÁ -
Žák s ADHD a žák s Aspergerovým syndromem na 1. stupni ZŠ
Alena ŠULEROVÁ -
Kariérní volba spojená s volbou střední školy a následná adaptace žáků na střední škole v době přeplněných kapacit středních škol
Anna Stratilová -
Připravenost učitelek mateřských škol na práci s dětmi s odlišným mateřským jazykem
Kateřina Martynková -
Sekundární socializace dětí s odlišným mateřským jazykem v českých mateřských školách
Lucie Štromajerová