Mgr. Bc. Marek Pecina
Bachelor's thesis
Analýza image vybraného podniku
The analysis of image of a selected company
Abstract:
Předmětem bakalářské práce je firemní image, jako důležitý prvek ovlivňující úspěch podniku. Cílem práce bylo identifikovat obsah image vybraného podniku ve vědomí veřejnosti, posoudit relevantnost obsahu image ve vztahu ke strategii a cílům a navrhnout potřebné změny. Obsah image byl zjištěn prostřednictvím písemného dotazování a byl porovnán s žádoucí image podniku, která vychází z podnikové strategie …moreAbstract:
The subject of the thesis is corporate image as an important factor in company’s success. The aim of the thesis was to identify the content of selected company image with regards to its goals and strategy and suggest needed changes. The content of the company image was determined through a survey and was compared to the desirable company image, which is rooted in the business strategy. Based on the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2022
Identifier:
https://is.muni.cz/th/et96f/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2022
- Supervisor: doc. PhDr. Růžena Lukášová, CSc.
- Reader: Ing. Peter Kelemen
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Business Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Psychologická vzdálenost a sémantický diferenciál jako možnosti měření postojů u žáků na základní škole a jejich komparace
Kristina THIELOVÁ -
Sémantický diferenciál jako jedna z možností zkoumání postojů žáků k chemii
Irena Patočková -
Sémantický diferenciál jako metoda zjišťování positioningu a jeho závislost na kontextuálních podmínkách
Dominika Petrová -
Elementarizovaný sémantický diferenciál a jeho využití v předškolní hudební výchově
Adéla ZIEGELBAUEROVÁ -
Využití metody sémantického diferenciálu v hudební výchově na 2. stupni ZŠ
Veronika PAVELKOVÁ -
Analýza image konkrétního družstva
Gabriela Mařáková -
Influencer jako nástroj budování image značky
Filip Manert -
Corporate design jako prostředek vytváření image organizace
Svatopluk Čech