Analýza image vybraného podniku – Mgr. Bc. Marek Pecina
Mgr. Bc. Marek Pecina
Bakalářská práce
Analýza image vybraného podniku
The analysis of image of a selected company
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je firemní image, jako důležitý prvek ovlivňující úspěch podniku. Cílem práce bylo identifikovat obsah image vybraného podniku ve vědomí veřejnosti, posoudit relevantnost obsahu image ve vztahu ke strategii a cílům a navrhnout potřebné změny. Obsah image byl zjištěn prostřednictvím písemného dotazování a byl porovnán s žádoucí image podniku, která vychází z podnikové strategie …víceAbstract:
The subject of the thesis is corporate image as an important factor in company’s success. The aim of the thesis was to identify the content of selected company image with regards to its goals and strategy and suggest needed changes. The content of the company image was determined through a survey and was compared to the desirable company image, which is rooted in the business strategy. Based on the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/et96f/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2022
- Vedoucí: doc. PhDr. Růžena Lukášová, CSc.
- Oponent: Ing. Peter Kelemen
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Psychologická vzdálenost a sémantický diferenciál jako možnosti měření postojů u žáků na základní škole a jejich komparace
Kristina THIELOVÁ -
Sémantický diferenciál jako jedna z možností zkoumání postojů žáků k chemii
Irena Patočková -
Sémantický diferenciál jako metoda zjišťování positioningu a jeho závislost na kontextuálních podmínkách
Dominika Petrová -
Elementarizovaný sémantický diferenciál a jeho využití v předškolní hudební výchově
Adéla ZIEGELBAUEROVÁ -
Využití metody sémantického diferenciálu v hudební výchově na 2. stupni ZŠ
Veronika PAVELKOVÁ -
Analýza image konkrétního družstva
Gabriela Mařáková -
Influencer jako nástroj budování image značky
Filip Manert -
Corporate design jako prostředek vytváření image organizace
Svatopluk Čech