Kulturní, technologické a společenské aspekty provozu kina Lucerna – Mgr. Jana Vráželová
Mgr. Jana Vráželová
Bachelor's thesis
Kulturní, technologické a společenské aspekty provozu kina Lucerna
Cultural, technological and social aspects of the operation cinema Lucerna
Anotácia:
Bakalářská diplomová práce sleduje vývoj kina Lucerna od jeho vzniku v roce 1913 do současnosti. Zpracovává komplexní náhled na sto let fungování této instituce a zkoumá podněty, které vedly k jejímu dlouhodobému úspěšnému fungování v rámci brněnské kulturní scény. Vedle otázky technologického zajištění se tak dostává také k analýze publika a komparaci s konkurenčními brněnskými kiny, jejíž součástí …viacAbstract:
Bachelor thesis follows the development of the Lucerna cinema since its establishment in 1913 to the present. It creates complete view of a hundred years of this institution and explores the incentives that led to the successful long-term functioning in cultural scene of Brno. In addition to questions of technological facility will be also analyze the audience and comparise with competiting Brno cinemas …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 8. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/f584n/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 9. 2013
- Vedúci: Mgr. Marika Kupková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
General Theory and History of Arts and Culture / Theory of Interactive Media
Práce na příbuzné téma
-
Mezigenerační výzkum percepce maloměstského kina, aneb „Co to vlastně znamená kino Panorama“
Alena Truschingerová -
Provoz jednosálového kina a jeho výzvy v Novém Městě na Moravě
Vendula Nečasová -
Digitalizace jako přelomový okamžik v kinematografii. Případová studie kina Vatra Vsetín
Zora Jandlová -
Online marketing jednosálového kina na sociálních sítích
Pavel Krupař -
Budování značky jednosálového kina
Pavel Krupař -
Marketingová strategie a marketingový mix pro kino Scala
Lenka Vlčková -
Sestavení plánu obchodní taktiky podniku Caffe Lucerna
Martin Beneš -
Komparace marketingu festivalu Colours of Ostrava a Lucerna Music Bar
Václav Vágner