Existence Nashovy rovnováhy v Cournotově oligopolu – Bc. Tereza KRASŇANOVÁ
Bc. Tereza KRASŇANOVÁ
Master's thesis
Existence Nashovy rovnováhy v Cournotově oligopolu
Existence of Nash Equilibrium in Cournot Oligopoly
Abstract:
Cílem této práce je určit podmínky, za kterých v Cournotově oligopolu existuje bod Nashovy rovnováhy. Práce je rozdělena do čtyř kapitol. První tři kapitoly tvoří teoretickou část práce, která zahrnuje poznatky, na jejichž základě podmínky existence Nashovy rovnováhy v Cournotově oligopolu stanovujeme. První kapitola je shrnutím základních pojmů a zákonitostí teorie her, které jsou podkladem pro praktickou …moreAbstract:
The main purpose of this thesis is to determine the conditions under which there is a point of Nash Equilibrium in the Cournot Oligopoly. This thesis consists of four chapters. The first three chapters form a theoretical part, which includes the knowledge to determine the conditions of existence of a Nash Equilibrium in the Cournot Oligopoly. The first chapter is the summary of the basic concepts, …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2017
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2017
- Supervisor: doc. RNDr. Ladislav Mišík, CSc.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KRASŇANOVÁ, Tereza. Existence Nashovy rovnováhy v Cournotově oligopolu. Ostrava, 2017. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Přírodovědecká fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Přírodovědecká fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ScienceMaster programme / field:
Applied Mathematics / Applied Mathematics
Theses on a related topic
-
Cournotův model se střídajícími se tahy
Jan Klíma -
Aplikace teorie her v podnikové praxi
Jana Kaminská -
Optimalizace marketingového mixu prostřednictvím teorie her
Vlada Iakovleva -
Optimalizace marketingového mixu s využitím teorie her
Dinara Yusupova -
Optimalizace marketingového mixu s využitím teorie her
Petr Cingr -
Aplikace teorie her v managementu
Jan Postl -
Význam a aplikace teorie her v řízení firmy
Olga Vorobei -
Význam a aplikace teorie her v podnikovém managementu
Jan Pokorný