Využití narativního přístupu v kariérovém poradenství v období adolescence – Aneta Hrdinová
Aneta Hrdinová
Bakalářská práce
Využití narativního přístupu v kariérovém poradenství v období adolescence
Application of narrative approach in career counseling during adolesecence
Anotace:
Cílem bakalářské práce je navrhnout způsoby jak využít narativní přístup v odvětví kariérového poradenství pro adolescenty na druhém stupni základních škol. V těchto letech dochází k transformaci osobnosti, a tedy i zálib a potenciálního profesního zaměření. Jak tedy efektivně zjistit jakým směrem by se měli žáci ubírat? Základem narativního přístupu je využití příběhů, ať už vymyšlených, nebo skutečných …víceAbstract:
Aim of bachelor thesis is propose ways how to use narrative approach in career counselling for adolescents. In these years will adolescence transformation their personality and hobbies potencial professional orientation too. What is way to effectively find out right direction for pupils to the next phase in their life? Narrative approach is telling per stories, for everyone is story different and it …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 3. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jiří Votava, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HRDINOVÁ, Aneta. \textit{Využití narativního přístupu v~kariérovém poradenství v~období adolescence}. Online. Bakalářská práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Institut vzdělávání a poradenství. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/ysdvfg/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Institut vzdělávání a poradenstvíČeská zemědělská univerzita v Praze
Institut vzdělávání a poradenstvíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Poradenství v odborném vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Výchovné (kariérové) poradenství na základních školách se zaměřením na profesní orientaci a vliv školy na tuto orientaci
Libuše Ďurišová -
Kariérové poradenství a profesní orientace u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky s poruchami autistického spektra
Karolína JEŽKOVÁ -
Kariérové poradenství žáků s lehkým mentálním postižením v riziku vývoje poruch chování
Martina Jančíková -
Postoje a očekávání rodičů žáků s narušenou komunikační schopností a rodičů žáků s tělesným postižením v oblasti kariérového poradenství a profesní orientace
Lucie KUBICZKOVÁ -
Kariérové poradenství a profesní orientace u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky s poruchami autistického spektra
Karolína JEŽKOVÁ -
Postoje a očekávání rodičů žáků se SPU v oblasti kariérového poradenství a profesní orientace
Zdeněk MATÉ -
Postoje a očekávání rodičů žáků se zrakovým postižením a rodičů žáků se sluchovým postižením v oblasti kariérového poradenství a profesní orientace
Kateřina KUJÍNKOVÁ -
Kariérní poradenství a profesní orientace u žáků se SVP
Barbora PUSCHNEROVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva