Bc. Gabriela Němcová

Master's thesis

Personální marketing ve vybraném podniku

Personal marketing in selected company
Abstract:
Cílem práce je navrhnout doporučení vedoucí ke zlepšení stávající stavu podniku na základě analýzy personálního marketingu ve vybrané společnosti. Teoretická část se zabývá personálním marketingem a jejími činnostmi, kterými se zabývá. Praktická část je tvořena analýzou personálního marketingu ve vybraném podniku. Na základě zjištěných informací z analýzy budou navržena doporučení vedoucí ke zlepšení …more
Abstract:
The purpose of this work is to suggest recommendations to improve the current state of the company based on the analysis of personnel marketing in the selected company. The theoretical part deals with personnel marketing and its activities. The practical part consists of analysis of personnel marketing in selected company. Based on the information from the analysis, recommendations will be proposed …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2020
  • Supervisor: Ing. Šárka Zapletalová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Silesian University in Opava

School of Business Administration in Karvina

Master programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management