Lucie Sanetrníková

Bakalářská práce

Marketingový mix společnosti Webfusion s.r.o.

Marketing mix of Webfusion s.r.o.
Anotace:
Cílem bakalářské práce je navrhnout zlepšení jednotlivých prvků marketingového mixu firmy Webfusion s.r.o. Teoretická část, která je vypracovaná na základě odborné literatury, vymezuje všechny důležité pojmy a poznatky z oblasti marketingu. V analytické části jsou na základě rozhovoru s jednatelem firmy vypracovány analýzy vnitřního a vnějšího prostředí, jejichž výsledky jsou poté shrnuty do matice …více
Abstract:
The objective of the bachelor’s thesis is to propose improvements to individual elements of the marketing mix of Webfusion s.r.o. The theoretical section, which is based on the literature, defines all important concepts and knowledge in the field of marketing. In the analytical section, based on an interview with the company's CEO, analyses of the internal and external environment are made, and their …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 6. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2024
  • Vedoucí: Ing. Marek Záboj, Ph.D.
  • Oponent: Stanislav Mokrý, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta