Marketingový mix společnosti Webfusion s.r.o. – Lucie Sanetrníková
Lucie Sanetrníková
Bakalářská práce
Marketingový mix společnosti Webfusion s.r.o.
Marketing mix of Webfusion s.r.o.
Anotace:
Cílem bakalářské práce je navrhnout zlepšení jednotlivých prvků marketingového mixu firmy Webfusion s.r.o. Teoretická část, která je vypracovaná na základě odborné literatury, vymezuje všechny důležité pojmy a poznatky z oblasti marketingu. V analytické části jsou na základě rozhovoru s jednatelem firmy vypracovány analýzy vnitřního a vnějšího prostředí, jejichž výsledky jsou poté shrnuty do matice …víceAbstract:
The objective of the bachelor’s thesis is to propose improvements to individual elements of the marketing mix of Webfusion s.r.o. The theoretical section, which is based on the literature, defines all important concepts and knowledge in the field of marketing. In the analytical section, based on an interview with the company's CEO, analyses of the internal and external environment are made, and their …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 6. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Marek Záboj, Ph.D.
- Oponent: Stanislav Mokrý, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of External and Internal Operations of Ralph Lauren
Aikerim Ramazan -
Analysis of external form of financing in Bosnia and Herzegovina
Nejla Čaušević -
Transfer of professional development to classroom teaching. An analysis of professional development courses at the University College of Teacher Education in Vienna, Austria.
Martin Klein -
External Vector of Rosatom’s Development: Case Studies of Activities in Turkey, Finland and Hungary
Nikita Minin -
Strategic and Financial Analysis and Valuation of the Enterprise
Nikola Wimmerová -
Effects of the environmental measures of ZSNP, a.s. on internal and external environment
Lucia Klimková -
Analysis of the internal and external Gazprom's environment
Alfiya Syraeva -
Podnikatelský plán a zakládání malého a středního podniku
Eliška Boublíková