Bc. Marianna Račková

Bachelor's thesis

Marketingový mix vybraného produktu finančnej inštitúcie

Marketing mix of product selected by financial institution
Abstract:
This bachelor thesis deals with marketing analysis of tools used in marketing mix for the selected product in the banking financial institution. The first chapter is focused on marketing, essential marketing tools and expanded marketing mix instruments in the services and also to clarify the banking product within the services. The second chapter describes the profile of the bank, a bank product, and …more
Abstract:
Bakalárska práca sa zaoberá marketingovou analýzou využívaných nástrojov marketingového mixu pre vybraný bankový produkt vo vybranej finančnej inštitúcii. Prvá kapitola je zameraná na marketing, základné nástroje marketingového mixu a nástroje rozšíreného marketingového mixu v službách a tiež na priblíženie bankového produktu v službách. V druhá kapitola popisuje profil banky, vybraný bankový produkt …more
 
 
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 5. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 6. 2012
  • Supervisor: Ing. Eva Poliačiková, PhD.
  • Reader: doc. Ing. Pavel Ceniga, PhD.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SK

Banking Institute/College of Banking

Banking Institute/College of Banking SK

Bachelor programme / field:
Banking / Banking Management