Digitální marketing jako součást komunikačního mixu – Tereza Trávníčková
Tereza Trávníčková
Diplomová práce
Digitální marketing jako součást komunikačního mixu
Digital marketing as a part of the communication mix
Anotace:
Cílem této diplomové práce je vymezit pozici digitálního marketingu v komunikačním mixu a na základě analýzy dat ukázat, jak se mění jeho role v čase. Současně jsou představeny i z hlediska marketingu významné trendy z oblasti informačních a komunikačních technologií.Abstract:
This master thesis aims to define the position of digital marketing within the communication mix, and via data analysis show its changing role in the course of time. At the same time, the thesis presents major trends in information and communication technologies influencing the field of marketing.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 10. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/42619
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2014
- Vedoucí: Alena Filipová
- Oponent: Jiří Zeman
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/42619
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
Fabiana Carrasco Cueto -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Eliška Jahodová -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu vybrané firmy
Kateřina Fantová -
Online marketing communication of leadership development company
Markéta Langášová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Digital Marketing Communication Strategy for a selected company
Nora Khalatian -
Real Time Bidding - nový způsob obchodování reklamního prostoru na internetu
Michael Štádler