Spolupráce zákonných zástupců, škol a školských poradenských zařízení při vedení žáků s SVP – Anna HOMOLOVÁ
Anna HOMOLOVÁ
Bakalářská práce
Spolupráce zákonných zástupců, škol a školských poradenských zařízení při vedení žáků s SVP
Cooperation of legal representative, schools and advisory centers for education on education students with special needs.
Anotace:
Ve své bakalářské práci se zabývám spoluprací zákonných zástupců, škol a školských poradenských zařízení při vedení žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Práci jsem rozdělila na základní dvě části. První část je teoretická a obsahuje tři kapitoly. V první kapitole čtenáře seznamuji se školskými poradenskými zařízeními a ranou péčí. Druhá kapitola se zajímá o žáky s jednotlivými postiženími. Poslední …víceAbstract:
My bachelor tesis deals with the cooperation between legal representatives, schools and school counseling facilities in education children with special needs. Bachelor thesis has two parts. Fitrs part is theoretical and included three chapters. In the first chapter I get to know school counseling facilities and early care. Second chapter deals with children with each type of disability. Last chapter …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 12. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 1. 2020
- Vedoucí: PaedDr. Renata Kovářová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HOMOLOVÁ, Anna. Spolupráce zákonných zástupců, škol a školských poradenských zařízení při vedení žáků s SVP. Ostrava, 2019. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Aplikace nástrojů RPA prostředí školy se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Jakub VAŇHARA