Nákupní chování vybraného spotřebitelského segmentu mládeže – Bc. Adéla Štanderová
Bc. Adéla Štanderová
Master's thesis
Nákupní chování vybraného spotřebitelského segmentu mládeže
Buying Behavior of Youth Consumer Segment
Abstract:
Diplomová práce se zabývala faktory určujícími nákupní chování vybraného spotřebitelského segmentu teenagerů ve vztahu k produktu značky Bubbleology. V rámci výzkumné části byla provedena analýza produktu a empirický výzkum. Empirický výzkum byl proveden prostřednictvím kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Cílem kvalitativního výzkumu bylo nalezení faktorů ovlivňující nákupní chování vybraného …moreAbstract:
This diploma thesis deals with the factors determining the purchasing behavior of the selected consumer segment of teenagers in relation to the product of Bubbleology. Within the research part of this work, product analysis and empirical research were performed. The empirical research was conducted through a qualitative and quantitative survey. The objective of the qualitative survey was to find factors …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2018
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ovy3y/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2018
- Supervisor: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Reader: Mgr. Pavel Kotyza
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitelů
Veronika Blaniková -
Faktory ovlivňující nákupní chování zákazníků nezávislých knihkupectví
Eliška Zaoralová -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Faktory ovlivňující nákupní proces spotřebitele v oblasti výživových doplňků
Kateřina Hanišová -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodování českých spotřebitelů
Kristýna Holasová -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodování českých spotřebitelů
Šárka Egermaierová -
Faktory ovlivňující nákupní chování s důrazem na nákup oblečení
Viktorie Soukupová -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu spodního prádla a oblečení
Jiřina WEINEROVÁ