Nákupní chování vybraného spotřebitelského segmentu mládeže – Bc. Adéla Štanderová
Bc. Adéla Štanderová
Diplomová práce
Nákupní chování vybraného spotřebitelského segmentu mládeže
Buying Behavior of Youth Consumer Segment
Anotace:
Diplomová práce se zabývala faktory určujícími nákupní chování vybraného spotřebitelského segmentu teenagerů ve vztahu k produktu značky Bubbleology. V rámci výzkumné části byla provedena analýza produktu a empirický výzkum. Empirický výzkum byl proveden prostřednictvím kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Cílem kvalitativního výzkumu bylo nalezení faktorů ovlivňující nákupní chování vybraného …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the factors determining the purchasing behavior of the selected consumer segment of teenagers in relation to the product of Bubbleology. Within the research part of this work, product analysis and empirical research were performed. The empirical research was conducted through a qualitative and quantitative survey. The objective of the qualitative survey was to find factors …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ovy3y/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2018
- Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Oponent: Mgr. Pavel Kotyza
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitelů
Veronika Blaniková -
Faktory ovlivňující nákupní chování zákazníků nezávislých knihkupectví
Eliška Zaoralová -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Faktory ovlivňující nákupní proces spotřebitele v oblasti výživových doplňků
Kateřina Hanišová -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodování českých spotřebitelů
Kristýna Holasová -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodování českých spotřebitelů
Šárka Egermaierová -
Faktory ovlivňující nákupní chování s důrazem na nákup oblečení
Viktorie Soukupová -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu spodního prádla a oblečení
Jiřina WEINEROVÁ