Bára Procházková

Bakalářská práce

Sociální marketing a jeho vnímání spotřebiteli v ČR

Social marketing and its perception by the Czech consumers
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá pojmem sociální marketing a tím, jak ho spotřebitelé na území ČR vnímají. V práci je popsáno teoretické vymezení a koncepce sociálního marketingu od jeho počátků až po současnost. Rovněž jsou uvedeny konkrétní příklady sociálních kampaní a jejich vliv na společnost. Pomocí komparativní analýzy jsou v praktické části srovnávány tři podniky využívající sociální marketing. Cílem …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the concept of social marketing and how consumers perceive it in the Czech Republic. The thesis describes the theoretical definition and concept of social marketing from its origins to the present. Specific examples of social campaigns and their impact on society are also given. Using a comparative analysis, three companies using social marketing are compared in the practical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 5. 2024
  • Vedoucí: doc. JUDr. Ing. Jana Majerová, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Vladimíra Hladíková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.