Sociální marketing a jeho vnímání spotřebiteli v ČR – Bára Procházková
Bára Procházková
Bakalářská práce
Sociální marketing a jeho vnímání spotřebiteli v ČR
Social marketing and its perception by the Czech consumers
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá pojmem sociální marketing a tím, jak ho spotřebitelé na území ČR vnímají. V práci je popsáno teoretické vymezení a koncepce sociálního marketingu od jeho počátků až po současnost. Rovněž jsou uvedeny konkrétní příklady sociálních kampaní a jejich vliv na společnost. Pomocí komparativní analýzy jsou v praktické části srovnávány tři podniky využívající sociální marketing. Cílem …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the concept of social marketing and how consumers perceive it in the Czech Republic. The thesis describes the theoretical definition and concept of social marketing from its origins to the present. Specific examples of social campaigns and their impact on society are also given. Using a comparative analysis, three companies using social marketing are compared in the practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/md4tc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 5. 2024
- Vedoucí: doc. JUDr. Ing. Jana Majerová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Vladimíra Hladíková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
A Comparative Analysis of Two Czech Translations of John Irving's The 158-Pound Marriage
Dominika Slepánková -
The Beatles: A Comparative Study of Lyrics Written by John Lennon and Paul McCartney
Adéla Kučerová -
The Comparative Analysis of Democratic Decline and Democratic Backsliding in the Czech Republic and Poland
Farman Farzaliyev -
Comparative Analysis of English Proficiency in the Czech Republic and Germany
Adam Nemrava -
Linguistic means in reports on the UN Climate Change Conference (COP26) by American Online News Outlets: Comparative analysis.
Anna Kuznetcova -
Zapojení uživatelů a veřejnosti do procesu komunitního plánování sociálních služeb
Nancy BUZKOVÁ SAGANOVÁ -
Sociální reklama, reklama neziskových organizací v ČR
Markéta Kujelová -
Sociální reklama na téma ochrany životního prostředí a její vnímání zákazníky
Michaela Prváková