Přizpůsobení akustickým podmínkám při hře na bicí nástroje – Ján Bodor
Ján Bodor
Bachelor's thesis
Přizpůsobení akustickým podmínkám při hře na bicí nástroje
Adaptation to acoustic conditions when playing percussion instruments
Abstract:
Tato práce obsahuje základní znalosti akustiky a jejích technických požadavků, se kterými se hudebník může setkat při výkonu své profese. Obsahuje jednoduchá akustická schémata, ale zároveň se dotýká i těch složitějších. Vysvětluje jednotlivé akustické prvky a jevy a přibližuje v logickém pořadí pomocí různých grafik, ilustrací. Součástí práce je i obrázková příloha.Abstract:
This work contains basic knowledge about acoustics and its technical requirements, which a musician may encounter during the performance of his profession. It accompanies us with simple acoustic schemes, but at the same time touches on the more complex ones. It explains the individual acoustic elements and phenomena and, in a logical order, approaches them using various graphics and illustrations. …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 5. 2022
Identifier:
https://is.jamu.cz/th/bg8gl/
Thesis defence
- Date of defence: 23. 9. 2022
- Supervisor: doc. Mgr. Ing. MgA. Dan Dlouhý, Ph.D.
- Reader: Mgr. BcA. Jan Košulič
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BODOR, Ján. \textit{Přizpůsobení akustickým podmínkám při hře na bicí nástroje}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Janáček Academy of Music and Performing Arts in Brno, Faculty of Music. 2022. Available from: https://theses.cz/id/yugrlx/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Janáčkova akademie múzických umění, Hudební fakultahttps://is.jamu.cz/th/bg8gl/
Janáček Academy of Performing Arts
Faculty of MusicBachelor programme / field:
Art of Music / Percussion Instruments
Theses on a related topic
-
Zvuk jako nástroj pro konstrukci 3D prostoru ve virtuální realitě
Veronika Konečná -
Zvuk u inscenace Loupežníci ve Studiu Marta
Bohdana Sýkorová -
Zvuk u inscenace Velký Gatsby
Vojtěch Kříž -
Zvuk u inscenace Deník dívky ve Studiu Marta
Anna Seifertová -
Ozvučená vizualita a vizualizovaný zvuk: Vizuální zpracování živých hudebních produkcí
Filip Košťálek -
Zvuk jako aktér - moc a organizace v prostoru nákupního centra
Tereza Pantůčková -
Prostorový zvuk a jeho využití v divadle, filmu a televizi
Lukáš Nábělek -
Hudba a zvuk v televizní reklamě
Pavel Hořejš