Pojetí výukových metod na 1. stupni ZŠ – Gabriela CAGAŠOVÁ
Gabriela CAGAŠOVÁ
Master's thesis
Pojetí výukových metod na 1. stupni ZŠ
The concept of teaching methods at the first grade of primary school
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá výukovými metodami, jejich pojetím, historií, kritérií, klasifikací a charakteristikou. Diplomová práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část se zabývá teoretickými poznatky získanými z odborné literatury. Praktická část se zabývá jednou konkrétní metodou, a to metodou CLIL neboli Content and Language Integrated Learning. Cílem teoretické …viacAbstract:
This master's thesis deals with teaching methods, their concepts, history, criteria, classification, and characteristics. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part deals with theoretical knowledge obtained from professional literature. The practical part focuses on one specific method, namely Content and Language Integrated Learning (CLIL). The aim of the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PhDr. Dominika Provázková Stolinská, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
CAGAŠOVÁ, Gabriela. Pojetí výukových metod na 1. stupni ZŠ. Olomouc, 2023. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Special Needs Pedagogy / Teaching primary school classes 1 through 5 and special education
Práce na příbuzné téma
-
Vliv epilepsie na výchovně vzdělávací proces
Kateřina Jašová -
Výchovně-vzdělávací proces u dvouletého dítěte v mateřské škole
Nikola DANIELOVÁ -
Vojenské lezení jako výchovně vzdělávací proces
Adam JAHN -
Dysfunkční rodina a její vliv na výchovně vzdělávací proces pubescentních žáků
Lucie BUŠKOVÁ -
Výchovně vzdělávací proces žáků s odlišným mateřským jazykem na 1. stupni základní školy
Kateřina SVOBODOVÁ -
Výchovně vzdělávací proces v kontextu vzdělávání žáka se speciálními potřebami
Jana Vlčková -
Vztah mezi učitelem a žákem a jeho vliv na výchovně vzdělávací proces
Monika Veselá -
Vliv násilí v rodině na výchovně vzdělávací proces v podmínkách výchovného ústavu
Lenka Jágriková
Názov
Vložil
Vložené
Práva