Gabriela CAGAŠOVÁ
Master's thesis
Pojetí výukových metod na 1. stupni ZŠ
The concept of teaching methods at the first grade of primary school
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá výukovými metodami, jejich pojetím, historií, kritérií, klasifikací a charakteristikou. Diplomová práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část se zabývá teoretickými poznatky získanými z odborné literatury. Praktická část se zabývá jednou konkrétní metodou, a to metodou CLIL neboli Content and Language Integrated Learning. Cílem teoretické …moreAbstract:
This master's thesis deals with teaching methods, their concepts, history, criteria, classification, and characteristics. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part deals with theoretical knowledge obtained from professional literature. The practical part focuses on one specific method, namely Content and Language Integrated Learning (CLIL). The aim of the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2023
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Dominika Provázková Stolinská, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
CAGAŠOVÁ, Gabriela. Pojetí výukových metod na 1. stupni ZŠ. Olomouc, 2023. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Needs Pedagogy / Teaching primary school classes 1 through 5 and special education
Theses on a related topic
-
Vliv epilepsie na výchovně vzdělávací proces
Kateřina Jašová -
Výchovně-vzdělávací proces u dvouletého dítěte v mateřské škole
Nikola DANIELOVÁ -
Vojenské lezení jako výchovně vzdělávací proces
Adam JAHN -
Výchovně vzdělávací proces žáků s odlišným mateřským jazykem na 1. stupni základní školy
Kateřina SVOBODOVÁ -
Dysfunkční rodina a její vliv na výchovně vzdělávací proces pubescentních žáků
Lucie BUŠKOVÁ -
Výchovně vzdělávací proces v kontextu vzdělávání žáka se speciálními potřebami
Jana Vlčková -
Vztah mezi učitelem a žákem a jeho vliv na výchovně vzdělávací proces
Monika Veselá -
Vliv násilí v rodině na výchovně vzdělávací proces v podmínkách výchovného ústavu
Lenka Jágriková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights