Motivace studentů SŠ v předmětu český jazyk – Ing. Vilma JANDOVÁ
Ing. Vilma JANDOVÁ
absolventská práce studenta CŽV
Motivace studentů SŠ v předmětu český jazyk
Motivation of students in subject Czech language
Anotace:
Tato závěrečná práce je zaměřena na motivaci žáků středních škol v předmětu český jazyk. Práce se zabývá výkonovou motivací žáků a jejich postoji k předmětu český jazyk. Pomocí dotazníkové metody je zkoumáno, jaká je ve třídách výkonová motivace a jaký mají žáci postoj k předmětu český jazyk. Jako reakce na výsledky dotazníků byla navržena motivační opatření, která by mohla motivaci žáků a jejich postoj …víceAbstract:
This final work is focused on motivation of secondary school students in the Czech language subject. The work deals with performance-related motivation of the students and their attitude to the Czech language subject. Using a questionnaire method, it is being researched both, performance-related motivation in classes and the attitude of students to the Czech language subject as well. In response to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Kateřina Kubíková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JANDOVÁ, Vilma. Motivace studentů SŠ v předmětu český jazyk. Plzeň, 2022. závěrečná práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáceloživotní / obor:
Studium v oblasti pedagogických věd / Studium v oblasti pedagogických věd se zaměřením na přípravu učitelů OP, PV a OV na SŠ
Práce na příbuzné téma
-
Hospodaření Albrechtovy střední školy Český Těšín
Marcela Ovčařová -
Jak žáci odhadují význam slov ve výuce němčiny? Strategie učení se slovní zásobě v kooperaci
Barbora Al Ajeilat -
Žáci střední zdravotnické školy a distanční výuka
Petra Pavlíková -
Žáci s ADHD a moderní technologie z pohledu pedagoga
Zdeňka Škodová -
Žáci s Aspergerovým syndromem v základních školách v Praze 4
Helena Čamachová -
Jaký pohled na inkluzi mají žáci
Monika Prokešová -
Hudebně nadaní žáci a jejich jazyková a komunikační schopnost
Renata Horáková