Radka Vondráková

Bakalářská práce

Vnímání reklamy na tabákové a alkoholické výrobky

The perception of tobacco and alcohol advertisement
Anotace:
Cílem mé práce je zjistit, jaký je postoj české společnosti k reklamě, tabákovým a alkoholickým výrobkům a reklamě na tyto výrobky, jestli se tento postoj liší u mužů a u žen a u studentů vysokých škol. Ke splnění těchto cílů jsem využila analýzu sekundárních dat výzkumu Market & Media & Lifestyle -- TGI, analýzu primárních dat získaných internetovým dotazníkem a porovnání výsledků z obou analýz. Na …více
Abstract:
The aim of my thesis is to find out what is the position of the Czech society to advertising, tobacco and alcoholic products and advertising of these products, if this position differs for men and for women and for university students. In order to achieve my goals, I used the analysis of secondary data from Market & Media & Lifestyle -- TGI, the analysis of primary data obtained from the internet questionnaire …více
 

Klíčová slova

reklama tabák alkohol
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 10. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2011
  • Vedoucí: Jan Koudelka
  • Oponent: Oldřich Vávra

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/26837

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management