Vnímání reklamy na tabákové a alkoholické výrobky – Radka Vondráková
Radka Vondráková
Bakalářská práce
Vnímání reklamy na tabákové a alkoholické výrobky
The perception of tobacco and alcohol advertisement
Anotace:
Cílem mé práce je zjistit, jaký je postoj české společnosti k reklamě, tabákovým a alkoholickým výrobkům a reklamě na tyto výrobky, jestli se tento postoj liší u mužů a u žen a u studentů vysokých škol. Ke splnění těchto cílů jsem využila analýzu sekundárních dat výzkumu Market & Media & Lifestyle -- TGI, analýzu primárních dat získaných internetovým dotazníkem a porovnání výsledků z obou analýz. Na …víceAbstract:
The aim of my thesis is to find out what is the position of the Czech society to advertising, tobacco and alcoholic products and advertising of these products, if this position differs for men and for women and for university students. In order to achieve my goals, I used the analysis of secondary data from Market & Media & Lifestyle -- TGI, the analysis of primary data obtained from the internet questionnaire …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 10. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/26837
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2011
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Oldřich Vávra
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/26837
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Is tobacco advertising ethical or unethical? A cross cultural research between Germany and Russia.
Sara Denise Wüst -
Reklama a ochrana dětí
Nicole Plánková -
Reklama a tabákový průmysl
Lucie Křivohlavá -
Reklama v rozhodovací praxi českých a evropských soudů
Zdeněk Borkovec -
Reklama v tabákovém průmyslu
Lenka Šťastná -
Reklama na alkoholické nápoje a tabákové výrobky a její právní regulace
Martin Kotva -
Tabáková reklama v současné právní úpravě
Miroslav Selka -
Alkohol a tabák u studentů středních škol
Adéla Škopová