Marketingový mix maloobchodního řetězce Barvy-laky komplet – Lukáš PECH
Lukáš PECH
Bachelor's thesis
Marketingový mix maloobchodního řetězce Barvy-laky komplet
Marketing mix of retail chain Barvy-laky komplet
Abstract:
Cílem této bakalářské práce s názvem ?Marketingový mix maloobchodního řetězce Barvy-laky komplet? je analyzovat marketingový mix této společnosti. Odhalit případné nedostatky a navrhnout jejich řešení. Práce obsahuje teoretickou část, která je zaměřená na marketingový mix, jeho jednotlivé nástroje, vývoj a aplikaci marketingového mixu. Součástí praktické části je analýza marketingového mixu řetězce …moreAbstract:
The aim of this thesis entitled "Marketing mix of retail chains Barvy-laky komplet" is to analyze the marketing mix of the company. Identify any weaknesses and propose solutions. Thesis contains a theoretical part, which focuses on the marketing mix, the individual instruments, the development and application of marketing mix. The practical part is an analysis of the marketing mix of Barvy-laky komplet …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 3. 2012
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Miroslav Barták, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PECH, Lukáš. \textit{Marketingový mix maloobchodního řetězce Barvy-laky komplet}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2012. Available from: https://theses.cz/id/yvdnwt/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
PECH, Lukáš. Marketingový mix maloobchodního řetězce Barvy-laky komplet. Ústí nad Labem, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economics and Management / Trade and Marketing
Theses on a related topic
-
Marketingový mix a inovace v pizzerii Vosíme
Petr Navrátil -
Marketingový mix a společnost OKSystem a.s.
Alena Frýdlová -
Marketingový mix vybrané společnosti
Kateřina Pavlicová -
Marketingový mix společnosti Kluge & Co
Svobodová Svobodová -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová -
Nové formy distribuce produktů
Miroslav L'udma -
Marketingový mix na trhu kosmetických produktů
Zuzana Dvořáková -
Marketingový mix společnosti AA+Stavebniny KONSYS s.r.o.
Nikola Foldynová