Lukáš PECH

Bachelor's thesis

Marketingový mix maloobchodního řetězce Barvy-laky komplet

Marketing mix of retail chain Barvy-laky komplet
Abstract:
Cílem této bakalářské práce s názvem ?Marketingový mix maloobchodního řetězce Barvy-laky komplet? je analyzovat marketingový mix této společnosti. Odhalit případné nedostatky a navrhnout jejich řešení. Práce obsahuje teoretickou část, která je zaměřená na marketingový mix, jeho jednotlivé nástroje, vývoj a aplikaci marketingového mixu. Součástí praktické části je analýza marketingového mixu řetězce …more
Abstract:
The aim of this thesis entitled "Marketing mix of retail chains Barvy-laky komplet" is to analyze the marketing mix of the company. Identify any weaknesses and propose solutions. Thesis contains a theoretical part, which focuses on the marketing mix, the individual instruments, the development and application of marketing mix. The practical part is an analysis of the marketing mix of Barvy-laky komplet …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 3. 2012
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: PhDr. Miroslav Barták, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

PECH, Lukáš. Marketingový mix maloobchodního řetězce Barvy-laky komplet. Ústí nad Labem, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Social and Economic Studies

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Trade and Marketing