Lukáš PECH

Bakalářská práce

Marketingový mix maloobchodního řetězce Barvy-laky komplet

Marketing mix of retail chain Barvy-laky komplet
Anotace:
Cílem této bakalářské práce s názvem ?Marketingový mix maloobchodního řetězce Barvy-laky komplet? je analyzovat marketingový mix této společnosti. Odhalit případné nedostatky a navrhnout jejich řešení. Práce obsahuje teoretickou část, která je zaměřená na marketingový mix, jeho jednotlivé nástroje, vývoj a aplikaci marketingového mixu. Součástí praktické části je analýza marketingového mixu řetězce …více
Abstract:
The aim of this thesis entitled "Marketing mix of retail chains Barvy-laky komplet" is to analyze the marketing mix of the company. Identify any weaknesses and propose solutions. Thesis contains a theoretical part, which focuses on the marketing mix, the individual instruments, the development and application of marketing mix. The practical part is an analysis of the marketing mix of Barvy-laky komplet …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 3. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Miroslav Barták, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

PECH, Lukáš. Marketingový mix maloobchodního řetězce Barvy-laky komplet. Ústí nad Labem, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchod a marketing