Analýza marketingovej stratégie ubytovacieho zariadenia Travellers Hostel Praha – Zuzana Javorská
Zuzana Javorská
Bachelor's thesis
Analýza marketingovej stratégie ubytovacieho zariadenia Travellers Hostel Praha
Analýza marketingové stratégie zařízení Travellers Hostel Praha
Abstract:
Práce se věnuje marketingové strategii vybraného hostelu. Je rozdělena do osmi částí. První kapitola je věnovaná teoretickému popisu marketingu a jeho zvláštnostem na trhu cestovního ruchu. Druhá část charakterizuje hotelový průmysl v Praze a ČR. Třetí část popisuje hostel a jeho historii. Čtvrtá část analyzuje marketingový mix hostelu. Další částí jsou věnovany analýzam hostelu, jeho prostředím a …moreAbstract:
This work analyzes the marketing strategy of a hostel situated in the Prague downtown. It is divided into eight parts. The first section describes the theoretical marketing definitions. The second section is dedicated to tourism in Prague and Czech republic. The third section describes the chosen hostel and its history. The fourth section analyzes marketing activities of the hostel. The fifth and the …moreAbstract:
Práca sa zaoberá analýzou marketingovej stratégie a činnosti ubytovacieho zariadenia Travellers Hostel Praha. Skladá sa z ôsmych kapitol. V prvej časti je popísaný marketing všeobecne a jeho špecifiká v cestovnom ruchu. Druhá časť charakterizuje cestovný ruch a hotelierstvo v Prahe a Českej republike. Tretia časť popisuje základné informácie o hosteli, jeho históriu a vybrané ekonomické ukazovatele …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 4. 2013
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/59461
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2014
- Supervisor: Hana Chylíková
- Reader: Veronika Hradilíková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/59461
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Podniková kultúra a jej dopady na riadenie hotelovej prevádzky
Alena Kravcová -
Strategické a krízové riadenie hotelovej prevádzky v súčasnosti
Katarína Matyášová -
Sociologická problematika žien manažériek v modernom riadení hotelovej prevádzky
Radka Petričková -
Marketingová strategia vybraného podniku
Tomáš Kovačovič -
Marketingová komunikácia a marketingová stratégia v maďarskej banke
Zsolt Sándor -
Marketingová stratégia riadenia hodnoty značky
Karolína Takáčová -
Marketingová stratégia banky
Ondrej Lopata -
Marketingová stratégia rodinného hotela v Bojniciach
Jana Stupková