Zuzana Javorská

Bachelor's thesis

Analýza marketingovej stratégie ubytovacieho zariadenia Travellers Hostel Praha

Analýza marketingové stratégie zařízení Travellers Hostel Praha
Anotácia:
Práce se věnuje marketingové strategii vybraného hostelu. Je rozdělena do osmi částí. První kapitola je věnovaná teoretickému popisu marketingu a jeho zvláštnostem na trhu cestovního ruchu. Druhá část charakterizuje hotelový průmysl v Praze a ČR. Třetí část popisuje hostel a jeho historii. Čtvrtá část analyzuje marketingový mix hostelu. Další částí jsou věnovany analýzam hostelu, jeho prostředím a …viac
Abstract:
This work analyzes the marketing strategy of a hostel situated in the Prague downtown. It is divided into eight parts. The first section describes the theoretical marketing definitions. The second section is dedicated to tourism in Prague and Czech republic. The third section describes the chosen hostel and its history. The fourth section analyzes marketing activities of the hostel. The fifth and the …viac
Abstract:
Práca sa zaoberá analýzou marketingovej stratégie a činnosti ubytovacieho zariadenia Travellers Hostel Praha. Skladá sa z ôsmych kapitol. V prvej časti je popísaný marketing všeobecne a jeho špecifiká v cestovnom ruchu. Druhá časť charakterizuje cestovný ruch a hotelierstvo v Prahe a Českej republike. Tretia časť popisuje základné informácie o hosteli, jeho históriu a vybrané ekonomické ukazovatele …viac
 
 
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2014
  • Vedúci: Hana Chylíková
  • Oponent: Veronika Hradilíková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/59461

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod