Analýza marketingovej stratégie ubytovacieho zariadenia Travellers Hostel Praha – Zuzana Javorská
Zuzana Javorská
Bakalářská práce
Analýza marketingovej stratégie ubytovacieho zariadenia Travellers Hostel Praha
Analýza marketingové stratégie zařízení Travellers Hostel Praha
Anotace:
Práce se věnuje marketingové strategii vybraného hostelu. Je rozdělena do osmi částí. První kapitola je věnovaná teoretickému popisu marketingu a jeho zvláštnostem na trhu cestovního ruchu. Druhá část charakterizuje hotelový průmysl v Praze a ČR. Třetí část popisuje hostel a jeho historii. Čtvrtá část analyzuje marketingový mix hostelu. Další částí jsou věnovany analýzam hostelu, jeho prostředím a …víceAbstract:
This work analyzes the marketing strategy of a hostel situated in the Prague downtown. It is divided into eight parts. The first section describes the theoretical marketing definitions. The second section is dedicated to tourism in Prague and Czech republic. The third section describes the chosen hostel and its history. The fourth section analyzes marketing activities of the hostel. The fifth and the …víceAbstract:
Práca sa zaoberá analýzou marketingovej stratégie a činnosti ubytovacieho zariadenia Travellers Hostel Praha. Skladá sa z ôsmych kapitol. V prvej časti je popísaný marketing všeobecne a jeho špecifiká v cestovnom ruchu. Druhá časť charakterizuje cestovný ruch a hotelierstvo v Prahe a Českej republike. Tretia časť popisuje základné informácie o hosteli, jeho históriu a vybrané ekonomické ukazovatele …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/59461
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2014
- Vedoucí: Hana Chylíková
- Oponent: Veronika Hradilíková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/59461
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Podniková kultúra a jej dopady na riadenie hotelovej prevádzky
Alena Kravcová -
Strategické a krízové riadenie hotelovej prevádzky v súčasnosti
Katarína Matyášová -
Sociologická problematika žien manažériek v modernom riadení hotelovej prevádzky
Radka Petričková -
Marketingová strategia vybraného podniku
Tomáš Kovačovič -
Marketingová komunikácia a marketingová stratégia v maďarskej banke
Zsolt Sándor -
Marketingová stratégia riadenia hodnoty značky
Karolína Takáčová -
Marketingová stratégia banky
Ondrej Lopata -
Marketingová stratégia rodinného hotela v Bojniciach
Jana Stupková